Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Яготинський районний суд, як суд першої інстанції розглядає майже усі (за незначним винятком) судові справи, а це кримінальні, цивільні, адміністративні справи а також справи про адміністративні правопорушення, має повноваження щодо судового контролю за додержанням конституційних прав і свобод при досудовому розслідуванні кримінальних справ, зокрема, він приймає рішення щодо законності і обгрунтованості затримання підозрюваного, обрання обвинуваченому (підозрюваному) запобіжного заходу у вигляді взяття під варту, а також продовження тримання особи під вартою; проведення обшуку житла чи іншого володіння особи та інших дій, передбачених Кримінальним процесуальним кодексом України.
Загальні показники роботи суду.
У 2018 році Яготинський районний суд здійснюючи правосуддя при вирішенні конфліктів в усіх сферах соціальних відносин, забезпечив дотримання законності, об»єктивності й неупередженості.
В суді наявна мережа, що задовольняє роботу програми Д-3. Реєстрація всіх документів, судових справ, проваджень, відбувається через програму Д-3 з дотриманням вимог Інструкції з діловодства, Положення про автоматизовану систему документообігу на обліково-статистичні картки після реєстрації справ, позовних заяв, заяв та матеріалів на основні вхідної реєстраційної картки працівниками апарату суду в день їх надходження.
За 2018 рік до Яготинського районного суду надійшло 2470 справ та матеріалів а з урахуванням залишку на початок 2018 року в провадженні суду перебувало на розгляді 2769 справ та матеріалів, з яких розглянуто 2300 справ або 83 відсотки, а саме по видах судочинства:
Перебувало Надійшло Розглянуто
в провадженні
Кримінальне судочинство 714 673 645
Цивільне судочинство 1344 1134 1010
адміністративне судочинство 68 50 60
справи про адміністративні
правопорушення 643 613 585
Відносно оперативності розгляду судових справ необхідно відмітити, що в строк до 3-х місяців закінчено провадженням 1914 справ або 83.2 відсотки, понад 3 місяці до 1 року – 361 справа або 15.6 відсотки, понад 1 рік до 2-х років – 22 справи або 0.9 відсотки, понад 3 роки – 3 справи або 0.1 відсоток.
Однією із причин, що негативно впливає на оперативність розгляду справ та сприяє збільшенню навантаження на суддів являється відсутність належної кількості суддів для відправлення правосуддя, оскільки із 4-х штатних одиниць суддів в районному суді 1 посада судді – вакантна, 1 суддя не має право відправляти правосуддя в зв»язку з закінченням 5-ти річного терміну перебування на посаді судді та проходить кваліфікаційне оцінювання, тобто фактично працюючих було лише 2 судді. Таким чином, враховуючи показники загальної кількості справ, що перебувало в провадженні суду в кожного із суддів щомісячно в провадженні перебувало 125.8 справ і матеріалів.
Майже половина справ, що надійшла до районного суду, це справи і матеріали цивільного судочинства 1134 або 46 відсотків, з них 70 відсотків становлять справи позовного провадження. Закінчено провадженням 1010 справ та матеріалів або 75.1 відсоток від загальної кількості справ та матеріалів цивільного судочинства (1344).
У провадженні районного суду в 2018 році перебувало в провадженні 68 справ та матеріалів адміністративного судочинства, з яких закінчено провадженням 60 справ та матеріалів, або 88.2 відсотки від загальної кількості справ та матеріалів вказаної категорії.
Серед адміністративних справ, що розглядалися районним судом у звітному періоді, переважали справи зі спорів з приводу забезпечення громадського порядку та безпеки 33 справи або 63.3 відсотки та справи зі спорів з приводу реалізації публічної політики у сферах праці 12 справ або 23 відсотки.
На розгляді районного суду у 2018 році знаходилось 714 справ і матеріалів кримінального судочинства, з яких надійшло у звітному періоді 673 або 94.2 відсотки, закінчено провадженням 645 справ і матеріалів або 90.3 відсотки від загальної кількості.
Із загальної кількості справ та матеріалів кримінального судочинства в провадженні слідчих суддів районного суду перебувало 474 клопотань слідчих, прокурорів та інших осіб, з яких розглянуто 469 або 98.9 відсотки від загальної кількості клопотань.
Серед видів кримінальних злочинів за якими постановлено вироки у 2018 році переважають злочини проти власності 51 відсоток, у сфері обігу наркотичних засобів – 25.4 відсотки, проти безпеки руху та експлуатації транспорту – 11 відсотків.
Виправдовувальні вироки у 2018 році районним судом не постновлялись.
За вироками, що набрали законної сили у 2018 році засуджено 55 осіб, з них майже 7.3 відсотки жінки.
В провадженні суду в 2018 році перебувало 2 (1.8 %) кримінальних провадження відносно 2 (1.6 %) неповнолітніх осіб, з яких стосовно однієї особи провадження закінчено з постановленням вироку, що становить 1.8 відсотки від загальної кількості засуджених осіб.
До довічного позбавлення волі особи не засуджувались.
Упродовж 2018 року до районного суду надійшло на розгляд 601 справа про адміністративні правопорушення, з яких повернуто 136 матеріалів, тобто в провадженні суду перебувало на розгляді 465 справ, з яких розглянуто 413 справ або 88.8 відсотки.
За видами адміністративних правопорушень найбільш поширеними були правопорушення на транспорті 282 справи, у сфері охорони природи – 131 справа та правопорушення що посягають на громадський порядок і безпеку - 108 справ.
Загалом до адміністративної відповідальності притягнуто 331 особа.
Позбавлення права керування транспортними засобами як додаткова міра покарання була застосована до 69 осіб.
Основне адміністративне стягнення у вигляді штрафу застосовано до 280 осіб на загальну суму 879329 тис. грн. Переважну більшість штрафів накладено за порушення правил використання об»єктів тваринного світу (ст.85 КУпАП) 25500 тис. гривень, порушення правил дорожнього руху, що спричинило пошкодження транспортного засобу (ст.124 КУпАП) 25500 тис.грн., керування транспортним засобом особами, які перебувають в стані алкогольного, наркотичного чи іншого сп»яніння (ст.130 КУпАП) 795600 тис. гривень. У добровільному порядку правопорушниками сплачено лише 23.6 відсоткі або 207636 тис. грн. від суми накладеного судом штрафу.
Заходи впливу, передбачені статтею 241 КУпАП, застосовано до 6 ( 2017 рік - 7) неповнолітніх осіб.
За вчинення корупційних діянь оштрафовано 7 осіб на загальну суму 21250 грн, з яких 96 відсотків суми правопорушниками сплачено добровільно (20400).
Неоднозначне тлумачення законодавчих норм, відсутність єдиної судової практики в деяких випадках призводить до зміни чи скасування судового рішення, вироку, постанови.
Так, у 2018 році із загальної кількості справ з ухваленням судового рішення 2300 було змінено та скасовано 42 судових рішення або 1.8 відсотків від загальної кількості постановлених судових рішень.
У звітному періоді районним судом було видано 1000 виконавчих документів на загальну суду 5 344 942 грн.
Організація загального діловодства суду .
Забезпечене належне ведення судового діловодства відповідно до Інструкції з діловодства.
Для групування документів у справи, їх систематизацію, облік була розроблена, затвердження та введено в дію з 01 січня 2018 року Номенклатуру справ Яготинського районного суду на 2018 рік.
Відповідно до даної Номенклатури заведені журнали, наряди, всі прошнуровані, пронумеровані та затверджені підписом голови суду та печаткою суду.
Забезпечене дотримання норм Закону України «Про доступ до судових рішень» шляхом своєчасного направлення судових рішень до Єдиного державного реєстру судових рішень. Всі судові рішення після проставлення цифрового підпису суддями, головуючими по справах, формуються у відповідні папки та направляються щоденно до Реєстру судових рішень.
Звернення громадян, що не підлягають розгляду відповідно до процесуального законодавства України, розглядаються в порядку, визначеному Законом України "Про звернення громадян", а після реєстрації в АСДС діловодство за ними ведеться згідно з Інструкцією з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.97 р. № 348.
В 2018 році звернень, скарг на роботу Яготинського районного суду не було.
По результатах роботи суду за 2017 рік та перше півріччя 2018 року було підготовлено інформацію про стан роботи по розгляду звернень громадян, запитів і звернень депутатів на виконання вимог Закону України «Про звернення громадян» та «Про статус народного депутата.
Звернення до виконання судових рішень здійснюється з урахуванням положень Закону України "Про виконавче провадження", а також інших актів законодавства апаратом суду.
Виконавчі документи, що надсилаються судом на адресу органів державної виконавчої служби, відповідають вимогам, установленим ст. 18 Закону України "Про виконавче провадження" та формуються в програмі КП Д-3.
Організація роботи архіву Яготинського районного суду проводиться відповідно вимог Інструкції про порядок передання до архіву місцевого суду, зберігання в ньому, відбору справ на знищення по закінченню строків зберігання,затвердженої наказом ДСА № 16 від 15.12.2011 року, з врахуванням Правил роботи архівних підрозділів органів державної влади,місцевого самоврядування,підприємств,установ і організацій, затверджених Наказом Державного комітету архівів України № 16 від 16.03.2001 року.
В термін до 1 квітня 2018 року було проведено передачу закінчених провадженням справ, матеріалів, документів, нарядів, картотек, а також проведено відбір судових справ, документів, матеріалів, нарядів, строки зберігання яких закінчились, підготовлено до знищення та знищено, складені та затверджені Акти.
На початок 2018 року в архіві суду знаходилося справ та документів в кількості 9622 одиниць, в тому числу справ постійного зберігання 245 одиниць.
Протягом 1 кварталу 2018 року в архів суду передано для зберігання 1595 одиниць в тому числі: справ тривалого зберігання – 487 одиниці, справ тимчасового зберігання – 1099 одиниць, постійного зберігання – 9 одиниць.
Протягом І кварталу 2018 року в архіві суду проводилася робота по відібранню справ,по яких закінчилися строки зберігання.
Відібрані для знищення адміністративні справи під індексом «3» - 470 справ.
Відібрано для знищення по закінченню строків зберігання цивільні справи за 2011 рік в кількості 465 одиниць .
Відібрані справи наказного провадження, індекс « 2-н» за 2011 рік в кількості 43 справи.
По відібраних справах для знищення складено акти, погоджені з архівним відділом державного архіву, вилучені оригінали постанов,які поміщені в папки для постійного зберігання.
Таким чином, станом на кінець І кварталу 2018 року в архіві суду знаходиться 10239 одиниць справ та документів.
Справ постійного зберігання збільшилося на 37 одиниць ( це оригінали постанов зі знищених справ).
Справ постійного зберігання на кінець І кварталу стало 291 одиниця.
Одним із питань організації діловодства в суді є доступ до інформації.
Порядок роботи у суді із запитами на отримання публічної інформації здійснюється відповідно до Закону України "Про доступ до публічної інформації", Положення про забезпечення доступу до публічної інформації у суді та внутрішньоорганізаційних документів суду.
За 2018 рік на виконанні було 6 запитів про доступ до публічної інформації, з яких всі виконані, надана запитувана інформація.
З метою підвищення рівня доступу громадян до інформації на веб-сайті суду систематично розміщуються новини щодо роботи суду, усі розділи наповнюються актуальними інформаційними матеріалами, а саме:
- щодо введення Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи (12.03.2018 р.);
- до уваги присяжних (12.04.2018 р.);
- інформація для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення:
а)особливості спілкування з людьми з інвалідністю;
б)до відому громадян з обмеженими можливостями;
- щодо реєстрації Яготинського окружного суду (25.09.2018 р.);
- щодо початку сканування судових справ в суді (25.09.2018 р.).
По результатах роботи суду:
а) за 2017 рік в ЗМІ та на офіційному веб-сайти було викладено статтю «Підсумки-2017 рік: Яготинський районний суд в цифрах»;
б) за І півріччя 2018 року – «Ефективність роботи Яготинського районного суду: порівняльні таблиці роботи суду по відправленню правосуддя в порівнянні: І півріччя 2017 року та І півріччя 2018 року».
Також в 2018 році було складена Історична довідка Яготинського районного суду, яка була розміщена на офіційному веб-сайті суду.
Судова статистика, ведення документів первинного обліку.
В суді наявна мережа, що задовольняє роботу програми Д-3 в суді. Реєстрація всіх документів, судових справ, проваджень, відбувається через програму Д-3 з дотриманням вимог Інструкції з діловодства, Положення про автоматизовану систему документообігу на обліково-статистичні картки після реєстрації справ, позовних заяв, заяв та матеріалів на основні вхідної реєстраційної картки працівниками апарату суду в день їх надходження.
Всі судові справи розподіляються суддям програмою Д-3 відповідальними працівниками суду, затверджені наказом керівника апарату суду, відповідно до затверджених Засад використання автоматизованої системи документообігу в районному суді та передаються головуючому судді в програмі Д-3 в день їх реєстрації.
Перереєстрація залишків судових справ відбулася з дотриманням вимог Інструкції з діловодства та Положення про автоматизовану програму Д-3. Враховуючи те, що відбулися зміни залишків по формі 3 в зв»язку з об»єднанням справ у звітному періоді були підготовлені та направлені до ТУ ДСА пояснювальні записки, щодо зміни залишків.
Статистична звітність про роботу районного суду (форми 1-мзс, 1-л, 10) щоквартально проводиться в програмі Д-3 та направляється до ТУ ДСА Київської області у строки передбачені нормативно-процесуальними документами.
В січні місяці 2018 року були сформовані та направлені до ТУ ДСА статистичні звіти по всіх формах за 2017 рік в електронному виді в програмі Д-3.
На підставі складених звітів керівником апарату суду проводиться розрахунок навантаження на кожного суддю по кожній категорії справ щодо перебування в провадженні, розгляду та залишку судових справ за вказаний період, що виноситься на розгляд зборів суддів та передається кожному судді
Також, на кожний звітний період проводиться аналіз судової статистики по кожній категорії справ на кожного суддю окремо щодо кількості справ що перебувало в провадженні суду розглянутих та залишку в порівнянні з відповідним звітним періодом, якість та оперативність розгляду судових справ у вказаний період, кількість та причини змінених та скасованих судових рішень по кожній категорії судових справ та відносно кожного судді окремо із зазначенням номерів справ, сторін, підстав скасування та виноситься на обговорення зборів суддів.
По результатах роботи суду за 2017 рік та І півріччя 2018 року було підготовлено та направлено у встановлені строки до ТУ ДСА в Київській області узагальнення по слідуючих напрямках роботи суду:
- інформацію про стан організації судового діловодства в районному суду;
- інформацію про стан роботи по розгляду звернень громадян, запитів і звернень депутатів на виконання вимог Закону України «Про звернення громадян» та «Про статус народного депутата;
- стан виконавської дисципліни;
- стан організації статистичної та обліково-статистичної роботи;
- узагальнення матеріально- соціально-побутового забезпечення суддів районного суд.
Під особливим контролем перебуває робота пов»язана з підготовкою та направленням:
1) до Апеляційного суду в Київській області інформації щодо:
- про тривалий розгляд понад 6, 9, 1 рік справ кримінального судочинства та цивільного судочинства в розрізі кожного судді з зазначенням причин відкладення та перенесення судових справ;
2) до ТУ ДСА в Київській області:
- інформації щодо направлення СМС-повідомлень та проведення судових засідань в режимі відеоконференції;
- квартальні, піврічні та річні статистичні звіти всіх форм.
Планування роботи суду.
Підготовка та проведення оперативних нарад працівників суду.
Щоквартально та щорічно складаються плани роботи суду де зазначені основні заходи щодо організаційного забезпечення роботи суду, аналітичної роботи, роботи щодо кадрового забезпечення, інформаційної роботи, що забезпечують працездатність та належний організаційний рівень найважливіших ділянок роботи суду, сприяють підвищенню ефективності та оперативності здійснення правосуддя
По закінченню планового періоду проводиться аналіз виконання плану роботи та складається звіт про роботу суду за вказаний період, виконання плану роботи, пропозиції щодо шляхів вирішення виявлених проблемних питань та поліпшення роботи суду в цілому.
Звіт складається по всіх напрямках роботи суду, а саме: загальне діловодство; кадрова робота, функціонування програми Д-3; щодо підвищення кваліфікації, робота пов»язана з узагальненням судової роботи; судова статистика, матеріально-технічне забезпечення, охорона праці, ведення веб-сторінки суду, доступ до публічної інформації.
При підготовці та затвердженні планів роботи суду як на рік та щоквартально враховуються пропозиції суддів та працівників апарату суду
Звіт по виконанню плану роботи заслуховується на оперативній нараді суддів та працівників апарату суду та проводиться оцінювання роботи суду.
Так в 2018 році 09.01.2018 року на оперативній нараді було заслухано звіт по виконанню плану роботи за 2017 рік, затверджено плани роботи суду на 2018 рік та перший квартал 2018 року, 06.04.2018 р. – звіт по виконанню плану роботи за 1 квартал 2018 року та затвердження плану роботи на П квартал; 06.07.2018 р - звіт по виконанню плану роботи за І півріччя 2018 року та затвердження плану роботи на Ш квартал 2018 р., 05.08.2018 р. - звіт по виконанню плану роботи за Ш квартал та затвердження плану роботи на ІУ квартал 2018 року, а також відповідно до вказаних періодів - плани підвищення кваліфікації працівників суду та дотримання норм антикорупційного законодавстві та визначено основні заходи щодо покращення роботи суду.
Також на оперативних нарадах розглядались й інші питання роботи суду, а саме:
З початку року було підготовлено та проведено 11 оперативних нарад працівників апарату суду, в деяких випадках із запрошенням суддів районного суду.
Кадрова робота суду. Підвищення кваліфікації.
Кадрова робота у Яготинському районному суді проводиться з дотриманням вимог Конституції України, законів України “Про судоустрій і статус суддів”, “Про державну службу” та інших нормативно-правових актів, які регламентують проходження державної служби в судових органах, Кодексу законів про працю та Методичних рекомендацій щодо ведення обліку кадрів і кадрового діловодства в місцевих та апеляційних судах загальної юрисдикції.
Штат Яготинського районного суду складають: 4 судді, 12 державних службовців, 4 працівники патронатної служби, 1 працівник обслуговуючого персоналу, 2 робітники. На даний час в суді наявна вакантна посада судді.
Постійно ведеться робота по підготовці наказів, веденню особових справ, трудових книжок. Ведення особових справ здійснюється на підставі Постанови КМУ «Про затвердження Порядку ведення особових справ державних службовців в органах виконавчої влади» від 25 травня 1998 р. № 731. Всі особові справи суддів та працівників апарату суду сформовані і зареєстровані у книзі обліку руху особових справ . Особові справи суддів та працівників апарату суду по мірі роботи доповнюються відповідними матеріалами. Ведення трудових книжок здійснюється на підставі спільного наказу Міністерство праці України, Міністерство юстиції України і Міністерство соціального захисту населення України «Про затвердження Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників»
Присвоєння чергових рангів державним службовцям здійснюється наказом на підставі подання відповідального за ведення кадрового діловодства з дотриманням вимог Закону України «Про державну службу» та Порядку присвоєння рангів державних службовців, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20.04.2016 р. № 306.
В 2018 році ранги державним службовцям не присвоювались.
28.03.2018 року було сформовано та направлено на адресу ДСА України подання щодо затвердження конкурсної комісії з проведення конкурсу на заняття вакантних посад державних службовців категорії «Б» і «В» державної служби Яготинського районного суду, яка була затверджена наказом голови ДСПА України від 10 квітня 2018 року № 164.
Враховуючи відсутність потреби в проведенні конкурсу на посади державної служби в 2018 року році в Яготинському районному суді конкурси не проводились.
В грудні місяці 2017 року відповідно до Типового порядку проведення оцінювання результатів службової діяльності державних службовців, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 640 від 23.08.2017 р. були сформовані завдання та ключеві показники для кожного державного службовця на 2018 рік та приєднані до особових справ державних службовців.
В кінці вересня місяці 2018 року був виданий наказ, розроблений графік та затверджені списки державних службовців, робота яких підлягає оцінюванню в 2018 році. Оцінювання результатів службової діяльності проведено в жовтні-листопаді 2018 року по результатах якого 4 державні службовці районного суду отримали відмінні оцінки.
Обчислення стажу державної служби державних службовців районного суду відбувається відповідно до затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25.03.2016 р. № 229 Порядку обчислення стажу державної служби.
Відповідно до розрахунку стажу державної служби 8 державним службовцям районного суду були встановлені стажові надбавки, відповідно до вимог чинного законодавства
В районному суді затверджена дисциплінарна комісія, яка включає 5 працівників апарату суду, обрано голову дисциплінарної комісії.
Службових розслідувань та притягнення до дисциплінарної відповідальності працівників суду в 2018 році не було.
Щорічно розробляються та затверджуються графіки відпусток працівників суду. Всім працівникам апарату суду при виході у щорічну відпустку було видано матеріальну допомогу на оздоровлення.
В зв'язку з набранням чинності Закону № 3755 «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо особливостей подання посадовими особами декларацій про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру в 2016 році» який передбачає впровадження вже з 2016 року електронної системи подачі і оприлюднення декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, суддями , керівником апарату суду та його заступником, державними службовцями районного суду в термін до 01 квітня 2018 року були подані е-декларації за 2017 рік, про що було направлене відповідне повідомлення до ТУ ДСА в Київській області.
В 2018 році були підготовлені та направлені статистичні данні до Вищої кваліфікаційної комісії суддів щодо показників роботи суддів районного суду Бурзель Ю.В. та Литвин Л.І. за період 2012-2017 року для проведення кваліфікаційного оцінювання суддів.
Щорічно та щоквартально розробляються та затверджуються плани-графіки проведення занять з підвищення ділової кваліфікації працівників апарату суду де опрацьовуються нормативні документи, що регламентують роботу суду, законодавча база щодо проходження державної служби, антикорупційне законодавство, зміни в чинному законодавстві та оновлення програми Д-3.
В січні – проведено – 2 заняття; лютому – 4 заняття, березні – 4 заняття, квітні - 3 заняття, травні – 4 заняття у вересні місяці – 4 занять, у жовтні місяці – 3 заняття; листопаді місяці - 5 занять, грудень місяць – 4 заняття.
Щорічно розробляються плани-графіки щодо необхідності в підвищенні кваліфікації працівників районного суду на семінарах та навчання, що проводяться Національною школою суддів, відповідно до якого на навчання в 2018 році були направлені слідуючі працівники: - Нікішин П.О. – головний спеціаліст з 29 по 31 січня 2018 року; Юшкова О.І. – секретар судових засідань з 14 по 16 травня 2018 року; - Крисько Т.В. – помічник судді, прес-секретар суду з 04 по 08 червня 2018 року; - Крехно І.Д. – судовий розпорядник з 11 по 13 червня 2018 року; Ройко О.А. – заступник керівника апарату суду – відповідальна за військовий облік – з 25 по 26 липня 2018 року. Копії сертифікатів приєднані до особових справ працівників суду.
Матеріально-технічне забезпечення діяльності суду.
Всі судді, працівники апарату суду забезпечені робочими місцями. Кабінети обмебльовані, кожний має персональний комп»ютер, підключений до мережі та швидкісного Інтернету. Також наявний відеоконференцзал облаштований системою відеоконференцзв»язку. У двох залах судових засідань проведені ремонт та облаштовані новими меблями, встановлені загородження зі скла для підсудних . Зали судових засідань облаштовані засобами фіксації судового засідання.
Було проведено замовлення суддівських мантій і у вересня 2018 року два судді були забезпеченні новими мантіями.
Щоквартально готувались та направлялись на адресу ТУ ДСА в Київській області потреби, щодо забезпечення Яготинського районного суду канцелярським приладдям, папером, дисками, поштовими знаками, картриджами, офісною технікою, засобами гігієни, меблями, які були виконані.
По мірі необхідності направлялись картриджі для заправки та техніка для проведення ремонту (засіб фіксації судового засідання ДБЖ, ПК).
На виконання вимог листа ДСА України від 01.08.2018 року № 15-14040/18 Яготинським районним судом було розпочато сканування судових справ. Оскільки, наявний сервер суду не відповідає зазначеним технічним вимогам для запровадження та підтримання ЕСІТС було підготовлено та направлено відповідне подання для забезпечення суду серверним блоком з відповідними технічними характеристиками .
В 2018 році проведено списання матеріальних цінностей, а саме: канцелярського приладдя: папір, нитки, блокноти; картриджи; суддівські мантії та суддівські знаки, що мали пошкодження, використали свій технічний ресурс та стали непридатними до використання. Вся наявна в суді офісна техніка, меблі, засоби фіксації судових засідань, печатки та штампи мають інвентарні номери та передані під підпис відповідальним працівникам на кожний кабінет, зал судових засідань, виготовлені відповідні описи, які розміщені в кожному кабінеті. Забезпечено 100 відсоткову підготовку до проведення інвентаризації станом на 01 жовтня 2018 року.
Договори про надання послуг по газопостачанню, енергопостачанню водопостачанню та водовідведенню а також акти виконаних робіт після відмітки про виконання систематично направляються на адресу ТУ ДСА в Київській області для проведення проплати.
В.Селедцова,
керівник апарату
Яготинського районного
суду