Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
ПОГОДЖЕНО ЗАТВЕРДЖЕНО
Начальник територіального Зборами суддів Яготинського
управління ДСА Київської області районного суду Київської області
підпис Н.Я.Бадахов протокол № _2 від
« 27 »__січня 2015 року « 05 » лютого 2015 р.
ПОЛОЖЕННЯ
про апарат Яготинського районного суду Київської області
1. Апарат Яготинського районного суду Київської області (далі - апарат суду) здійснює організаційне забезпечення роботи суду відповідно до Закону України "Про судоустрій і статус суддів".
2. У своїй діяльності апарат суду керується Конституцією України, законами України "Про судоустрій і статус суддів" та "Про державну службу", іншими нормативно-правовими актами, положенням про апарат суду, рішеннями зборів суддів, а також наказами і розпорядженнями голови суду, наказами керівника апарату суду.
3. Голова суду контролює ефективність діяльності апарату суду, вносить подання про призначення на посаду керівника апарату суду, заступника керівника апарату суду та про звільнення їх з посад, а також про застосування заохочень або накладення дисциплінарних стягнень відповідно до законодавства.
4. Положення про апарат суду розробляється керівником апарату суду на підставі Типового положення, погоджується начальником територіального управління Державної судової адміністрації України та затверджується зборами суддів.
5. Структура і штатна чисельність апарату суду затверджуються в межах видатків на утримання суду територіальним управлінням Державної судової адміністрації України за погодженням із головою суду.
6. В апараті суду утворюється канцелярія, яка щоденно протягом робочого часу суду забезпечує прийняття та реєстрацію документів, що подаються до суду. Канцелярія також виконує інші завдання, визначені положенням, що затверджується керівником апарату суду.
7. До апарату суду входять секретарі судового засідання, судові розпорядники, консультанти, інші державні службовці, а також працівники, які виконують функції з обслуговування апарату суду.
Правовий статус працівників апарату суду визначається законами України "Про судоустрій і статус суддів", "Про державну службу", іншими законами та нормативно правовими актами України, відповідними положеннями та посадовими інструкціями.
8. Для кадрового та фінансового обслуговування до апарату суду прикріплюються помічники суддів.
Правовий статус та умови діяльності помічників суддів визначаються Законом України "Про судоустрій і статус суддів" і Положенням про помічника судді суду загальної юрисдикції, затвердженого рішенням Ради суддів України від 25 березня 2011 року № 14. На помічників суддів поширюється дія Закону України "Про державну службу".
II. Основні функції апарату суду
9. Відповідно до Закону України "Про судоустрій і статус суддів" апарат суду виконує такі функції із забезпечення роботи суду:
1) у сфері організаційного забезпечення:
здійснює виконання наказів і розпоряджень голови суду, наказів керівника апарату суду;
здійснює ведення судової статистики, забезпечує підготовку аналітичних довідок, таблиць, узагальнень з питань судової статистики судову статистику та здійснює аналіз судової практики;
формує статистичні звіти про роботу суду, огляди статистичних даних про підсумки діяльності суду;
забезпечує облік та узагальнення пропозицій і зауважень, висловлених на зборах суддів суду;
забезпечує організацію та проведення судових засідань, робочих нарад, міжнародних зустрічей, прес-конференцій та інших заходів;
бере участь у підготовці проектів перспективних і поточних планів роботи суду, забезпеченні їх виконання, готує аналітичні матеріали щодо їх реалізації;
організовує прийом громадян, розгляд їх пропозицій, заяв і скарг, що надходять до суду;
бере участь у роботі з планування та проведення мобілізаційної підготовки в суді в умовах воєнного стану;
бере участь у забезпеченні безпеки суддів і працівників апарату суду в умовах надзвичайних ситуацій та надзвичайного стану;
забезпечує розроблення проектів відповідних актів стосовно організації внутрішньої діяльності суду;
2) у сфері документального та інформаційно-технічного забезпечення:
забезпечує ведення протоколів зборів суддів суду, нарад, прес- конференцій тощо;
забезпечує ведення журналів (протоколів) судового засідання, фіксування судового процесу (судових засідань) технічними засобами, проведення відеоконференцій;
забезпечує ведення контрольних примірників актів законодавства України;
розробляє та здійснює заходи щодо забезпечення режиму секретності, постійного контролю за їх додержанням;
забезпечує належну організацію роботи з документами в апараті суду, правильність їх оформлення та своєчасність проходження, приймання, реєстрації і експедиційної обробки;
аналізує, опрацьовує та доставляє службову кореспонденцію відповідним адресатам;
впроваджує передові технології організації роботи з документами в суді;
забезпечує опрацювання, друкування, тиражування матеріалів та документів, пов'язаних із діяльністю суду;
забезпечує розсилання в установленому порядку судових рішень, а також судових повідомлень та викликів;
забезпечує підготовку і складання документів відповідно до чинного законодавства України та інструкції з діловодства у суді;
організовує користування, облік та зберігання документів суду, комплектування архіву, підготовку документів та архівних справ для передачі їх у встановленому порядку на постійне зберігання чи знищення, а також забезпечує дотримання режиму секретності;
забезпечує функціонування, методичне і технологічне ведення відповідних баз даних інформаційних комп'ютеризованих систем індивідуального та колективного користування;
здійснює інформаційно-технічне забезпечення судових засідань, зборів суддів;
організовує бібліотечно-інформаційну роботу в суді;
забезпечує функціонування автоматизованої системи документообігу суду, автоматизованого розподілу справ між суддями;
забезпечує заходи взаємодії суду із засобами масової інформації;
забезпечує підготовку та поширення матеріалів про діяльність суду;
вивчає та узагальнює питання, які порушуються громадянами в їх зверненнях відповідно до вимог Закону України "Про звернення громадян";
організовує роботу щодо виконання вимог Закону України "Про доступ до публічної інформації";
здійснює інформаційне наповнення веб-сайта суду;
здійснює організацію доступу користувачів (суддів і працівників апарату суду) до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців і контроль за дотриманням вимог щодо захисту інформації;
забезпечує надсилання електронних копій судових рішень до Єдиного реєстру судових рішень;
вживає заходів щодо забезпечення підписувачів ключами електронного цифрового підпису;
3) у сфері фінансового, кадрового, матеріально-технічного забезпечення:
розробляє проекти штатного розпису та кошторису видатків на утримання суду;
забезпечує підготовку пропозицій щодо обсягів фінансування суду
здійснює заходи щодо фінансового, кадрового забезпечення суддів та працівників апарату суду;
забезпечує роботу з кадрами апарату суду та ведення кадрового діловодства суду;
забезпечує реалізацію державної політики у сфері державної служби з питань управління персоналом суду;
здійснює добір персоналу суду;
забезпечує організацію заходів з підвищення рівня професійної * компетентності персоналу суду;
здійснює документальне оформлення вступу на державну службу, її проходження та припинення;
здійснює аналітично-консультативне забезпечення роботи керівника державної служби в суді з питань управління персоналом та вносить йому відповідні пропозиції щодо вдосконалення роботи з персоналом суду;
забезпечує у взаємодії з Державною судовою адміністрацією України та територіальним управлінням Державної судової адміністрації України суддів та працівників апарату суду необхідними засобами зв'язку та іншою оргтехнікою, здійснює господарське обслуговування суду;
забезпечує дотримання вимог Закону України "Про охорону праці";
III. Керівник апарату суду
10.Апарат суду очолює керівник апарату суду.
Керівника апарату суду та заступника керівника апарату суду призначає на посаду та звільняє з посади начальник відповідного територіального управління Державної судової адміністрації України за поданням голови районного суду.
11. На посаду керівника апарату суду призначається особа, яка має вищу юридичну, економічну освіту або вищу освіту у галузі державного управління з освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, стаж роботи за фахом на державній службі в місцевому суді не менше трьох років або на керівних посадах за фахом у державній службі не менше трьох років, чи стаж роботи за фахом в інших сферах не менше п»яти років.
Керівник апарату місцевого суду може мати не більше двох заступників, якщо кількість працівників апарату місцевого суду перевищує 60 осіб.
На посаду заступника керівника апарату місцевого суду призначається особа, яка має вищу юридичну або економічну освіту, або вищу освіту в галузі державного управління з освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, стаж роботи за фахом на державній службі в місцевому суді не менше двох років або на керівних посадах за фахом в державній службі не менше двох років, чи стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше чотирьох років.
12. Керівник апарату суду підзвітний зборам суддів відповідного суду.
Заохочення або накладення дисциплінарного стягнення стосовно керівника апарату місцевого суду та його заступників застосовується начальником територіального управління Державної судової адміністрації України за поданням голови відповідного суду.
13.Керівнику апарату суду безпосередньо підпорядковані заступники керівника апарату суду, керівники структурних підрозділів апарату суду.
14.Керівник апарату суду відповідно до наданих повноважень:
здійснює безпосереднє керівництво апаратом суду, забезпечує організацію роботи структурних підрозділів суду, працівників апарату суду, їх взаємодію у виконанні завдань, покладених на апарат суду;
взаємодіє з Державною судовою адміністрацією України, з її відповідним територіальним управлінням, органами суддівського самоврядування, органами державної влади, органами місцевого самоврядування, іншими установами й організаціями, засобами масової інформації з питань забезпечення діяльності суду;
організовує та контролює ведення діловодства в суді відповідно до інструкції з діловодства;
забезпечує підготовку планів роботи суду, які затверджуються головою суду, а також здійснює контроль за виконанням запланованих заходів;
затверджує плани роботи структурних підрозділів суду;
координує здійснення організаційних заходів щодо підготовки оперативних нарад, виконання інших завдань;
здійснює заходи щодо забезпечення належних умов діяльності суддів та працівників апарату суду, інформаційно-нормативного забезпечення їх діяльності;
організовує та забезпечує розроблення і подання на затвердження в установленому порядку структури та штатної чисельності апарату суду, а також кошторису видатків на утримання суду;
затверджує положення про структурні підрозділи та посадові інструкції працівників апарату суду;
організовує та контролює роботу з фінансового та кадрового обслуговування апарату суду;
забезпечує виконання працівниками апарату Правил поведінки працівника апарату суду, затверджених рішенням Ради суддів України від 6 лютого 2009 року № 33, а також правил внутрішнього трудового розпорядку і трудової дисципліни;
є керівником державної служби суду, забезпечує реалізацію єдиної державної політики у сфері державної служби;
затверджує профілі професійної компетентності посад державної служби та вимоги до освітньо-професійного рівня, напряму підготовки (спеціальності), досвіду роботи та інші вимоги;
організовує проведення конкурсу на зайняття вакантних посад державної служби та забезпечує його прозорість і об'єктивність;
призначає осіб на посади державної служби та звільняє їх з посад;
присвоює ранги державним службовцям, які займають посади державної служби;
виконує функції роботодавця для працівників апарату суду, які не є державними службовцями;
забезпечує організацію підвищення рівня професійної компетентності державних службовців;
забезпечує ефективне функціонування системи оцінювання результатів службової діяльності державних службовців;
забезпечує дотримання державними службовцями службової дисципліни;
приймає в межах своїх повноважень рішення про заохочення державних службовців та притягнення їх до дисциплінарної відповідальності;
здійснює інші повноваження керівника державної служби в державному органі відповідно до Закону України "Про державну службу";
здійснює організаційні заходи щодо підтримання приміщення суду в стані, придатному для належного його функціонування, проведення капітального та поточного ремонтів, технічного оснащення приміщень, інформаційно-технічного забезпечення, створення безпечних і комфортних умов для суддів, працівників апарату суду та осіб, які перебувають у суді;
забезпечує виконання рішень зборів суддів з питань внутрішньої діяльності суду;
здійснює організаційне забезпечення ведення судової статистики, діловодства, обліку та зберігання судових справ, належного ведення архіву та роботи бібліотеки суду;
організовує облік, видачу, знищення посвідчень працівників апарату суду, помічників суддів;
організовує контроль за обліком речових доказів, не приєднаних до справи, вживає заходів щодо обладнання спеціальних приміщень і сховищ для їх зберігання;
виконує доручення голови суду, рішення зборів суддів щодо організаційного забезпечення діяльності суду.
15.Керівник апарату суду в межах повноважень, наданих йому законами України "Про судоустрій і статус суддів", "Про державну службу", видає накази з кадрових питань щодо працівників апарату суду (державних службовців, працівників, які виконують функції з обслуговування), а також щодо помічників суддів (за поданням судді) стосовно призначення на посади, з посад, переведень на інші посади, просування по службі, встановлення рангів державних службовців, надання відпусток, застосування заохочень, накладення дисциплінарних стягнень, проведення щорічного оцінювання результатів службової діяльності, а також з адміністративно-господарських питань (відрядження, підвищення рівня професійної кваліфікації (компетентності) працівників апарату суду).
16.Керівник апарату суду несе персональну відповідальність за належне організаційне забезпечення діяльності суду, суддів та судового процесу, функціонування автоматизованої системи документообігу суду.
17.Керівник апарату суду звітує перед зборами суддів про діяльність апарату суду.
Збори суддів можуть висловити недовіру керівнику апарату суду.
У зв'язку з висловленням недовіри, керівник апарату суду звільняється з посади у порядку, встановленому частиною третьою статті 149 Закону України "Про судоустрій і статус суддів", з дотриманням вимог Кодексу законів про працю України та Закону України "Про державну службу".
18.На час відсутності керівника апарату суду чи неможливості здійснювати ним своїх повноважень з інших причин його обов'язки виконує один із заступників керівника апарату суду відповідно до встановленого керівником апарату суду розподілу обов»язків.
Розподіл обов»язків, схема заміщення керівника апарату суду між заступниками керівника апарату суду, визначення повноважень заступників керівника апарату суду затверджується відповідним наказом керівника апарату суду.
19.У разі відсутності заступника керівника апарату місцевого суду тимчасове виконання обов'язків за посадою відсутнього керівника апарату місцевого суду покладається на іншого працівника апарату суду наказом начальника територіального управління Державної судової адміністрації України за поданням голови суду.
20.Керівник апарату суду та його заступник мають посвідчення, що підтверджують їх особу та повноваження.
Посвідчення керівника апарату місцевого суду та його заступників підписує начальник територіального управління Державної судової адміністрації України.
21.Щорічні та додаткові відпустки керівнику апарату суду, заступників керівника апарату суду надаються відповідно до вимог Кодексу законів про працю України, законів України "Про державну службу" та "Про відпустки". Накази про відпустки керівника апарату суду та заступника керівника апарату суду видає голова відповідного суду згідно із затвердженим графіком відпусток.
IV. Працівники апарату суду
22.Права і обов'язки працівників суду визначаються посадовими інструкціями, затвердженими керівником апарату суду.
Посадові інструкції судових розпорядників розробляються на підставі Положення про службу судових розпорядників та організацію її діяльності, затвердженого наказом Державної судової адміністрації України від 14 липня 2011 року № 112 та погодженого рішенням Ради суддів України від 24 червня 2011 року № 32.
Посадові інструкції помічника судді розробляються на підставі Положення про помічника судді суду загальної юрисдикції, затвердженого рішенням Ради суддів України від 25 березня 2011 року № 14.
23.Працівники апарату суду зобов'язані дотримуватися посадових інструкцій, правил внутрішнього службового розпорядку, інструкцій з діловодства в суді, Правил поведінки працівника суду, вимог інших документів, які регламентують роботу суду, а також постійно підвищувати свій рівень професійної кваліфікації (компетентності).
24.Працівники апарату суду мають посвідчення, що підтверджують їх особу та повноваження.
Посвідчення працівників апарату суду підписуються керівником апарату суду.
25.Оплата праці працівників апарату суду встановлюється відповідно до класифікації посад державних службовців з урахуванням особливостей та характеру роботи і повинна стимулювати їх сумлінну та ініціативну працю.
26.Щорічні та додаткові відпустки працівникам апарату суду надаються в порядку, встановленому Кодексом законів про працю України, законами України "Про державну службу" та "Про відпустки".
V. Прикінцеві положення
Це Положення набирає чинності з дня його затвердження Державною судовою адміністрацією України, крім положень підпункту 3 пункту 9 розділу II, пункту 14 розділу III, які регулюють проходження державної служби, що набирають чинності з дня набрання чинності Законом України "Про державну службу" від 17 листопада 2011 року № 4050-VI.
КЕРІВНИК АПАРАТУ
ЯГОТИНСЬКОГО РАЙОННОГО СУДУ В.І.СЕЛЕДЦОВА
ЗАТВЕРДЖЕНО
наказом керівника апарату Яготинського районного суду Київської області від 06.03.2017 р.
№ 6/од
ПОЛОЖЕННЯ
про канцелярію Яготинського районного суду
Київської області
І. Загальні положення
1.1. Канцелярія Яготинського районного суду Київської області (далі – канцелярія суду) є структурним підрозділом Яготинського районного суду Київської області .
1.2. Канцелярія в своїй діяльності керується Конституцією України, Кодексом законів про працю України, Цивільним процесуальним кодексом України, Кримінальним процесуальним кодексом України, Кодексом адміністративного судочинства України та іншими процесуальними та матеріальними кодифікованими актами України, Законами України "Про судоустрій і статус суддів", "Про державну службу", "Про боротьбу з корупцією" та іншими законами України, актами Президента України, Верховної Ради України та Кабінету Міністрів України, актами законодавства та нормативними документами, що регламентують діяльність судових органів та державної служби, Положенням про Державну судову адміністрацію України, Положенням про територіальні управління Державної судової адміністрації, постановами колегії, наказами, інструкціями та рекомендаціями Державної судової адміністрації України та територіального управління державної судової адміністрації в Київській області, Інструкцією з діловодства в місцевих загальних судах, апеляційних судах областей, апеляційних судах міст Києва та Севастополя, Апеляційному суді Автономної Республіки Крим та Вищому спеціалізованому суді України з розгляду цивільних і кримінальних справ (далі – Інструкція з діловодства), затвердженою наказом ДСА України № 173 від 17.12.2013 зі змінами, посадовими інструкціями, правилами внутрішнього службового (трудового) розпорядку Яготинського районного суду, правилами поведінки державних службовців, правилами поведінки працівників суду, іншими нормативно-правовими актами та цим Положенням.
1.3. Зміни і доповнення до Положення можуть бути внесені наказом керівника апарату суду
.
ІІ. Основні завдання канцелярії суду
2.1 Дотримання загальних правил ведення діловодства в суді та порядку роботи з документами з моменту їх надходження чи створення в суді до надіслання за призначенням або передавання в архів суду, звернення до виконання судових рішень.
2.2 Здійснення роботи з документального забезпечення роботи суду.
2.3 Здійснення роботи щодо обліку документообігу суду.
2.4 Здійснення роботи з обліку звернень фізичних та юридичних осіб.
2.5 Здійснення прийому та реєстрації звернень громадян.
2.6 Забезпечення здійснення статистичної та аналітичної роботи суду.
2.7 Забезпечення роботи щодо обліку та зберігання речових доказів.
2.8 Взаємодія з іншими структурними підрозділами суду з питань, що стосуються діяльності канцелярії.
ІІІ. Структура канцелярії суду
3.1. Підрозділ очолює старший секретар суду, який призначається та звільняється з посади керівником апарату суду.
3.2. Керівництво діяльністю підрозділу здійснює старший секретар суду, який підпорядковується голові суду та безпосередньо керівнику апарату суду.
3.3. До складу канцелярії за посадами входять:
- старший секретар суду;
- секретар суду;
- секретарі судових засідань;
- архіваріус .
3.4. Працівники підрозділу призначаються на посади та звільняються з посад наказом керівника апарату суду.
ІV. Функції
4.1. Щоденно (протягом усього робочого часу) здійснює приймання та реєстрація судових справ та іншої кореспонденції, відповідно до вимог Інструкції з діловодства і, затвердженої наказом ДСА України № 173 від 17 грудня 2013 року із наступними змінами та доповненнями. Забезпечує присвоєння вхідних номерів документам та порядкових номерів судовим справам в порядку черговості, відповідно до вимог Інструкції з діловодства.
4.2. Забезпечує передавання під підпис судових справ і вхідної кореспонденції за призначенням суддям та працівникам апарату суду відповідно до обов’язків та резолюції керівника.
4.3. Ведення документів первинного обліку, номенклатурних справ.
4.4. Забезпечення своєчасного надходження судових справ та іншої кореспонденції до суддів та працівників апарату.
4.5. Забезпечення ведення контрольних журналів суддів.
4.6. Ведення обліково-статистичних карток на усі судові справи за формами, передбаченими в Інструкції з діловодства.
4.7. Забезпечує ведення обліку та зберігання судових справ, речових доказів, документів первинного обліку та загального діловодства.
4.8. Здійснює реєстрацію та облік звернень громадян.
4.9. Здійснює оформлення обкладинок справ та формування документів судових справ та справ загального діловодства відповідно до встановленого Інструкцією з діловодства порядку.
4.10. Забезпечує ведення реєстраційних карток контрольних документів, веде облік і зберігання виконаних документів.
4.11. Робота з позовними заявами, заявами наказного та окремого провадження у цивільних справах, залишеними без руху.
4.12. Здійснює приймання, облік, реєстрацію апеляцій, апеляційних скарг на судові рішення.
4.13. Здійснює роботу щодо направлення судових справ із апеляційними скаргами, та справ, витребуваних ВССУ за їх ухвалами (в тому числі в електронному виді) до судів вищих інстанцій .
4.14. Забезпечує своєчасне та якісне звернення судових рішень до виконання. Готує відповідну інформацію та узагальнення про стан виконання рішень суду, контролює якість та строки їх виконання.
4.15. Відкликання виконавчих документів у разі необхідності припинення виконання в разі необхідності за погодженням з головуючим суддею у справі.
4.16. Забезпечує приймання, облік і зберігання речових доказів та особистих документів у судових справах.
4.17. Ведення обліку та контроль за виконанням судових доручень, що надійшли з інших судів України та іноземних держав.
4.18. Організовує видачу судових справ для ознайомлення з дозволу голови суду (або головуючого у справі), підготовку і надіслання копій документів із справ, що зберігаються в канцелярії суду чи в архіві суду.
4.19. Забезпечує ведення архівної справи, організовує підготовку та передачу до архіву суду судових справ за минулі роки, провадження у яких закінчено, а також документів і справ загального діловодства суду за минулі роки, організовує збереження архівних справ.
4.20. Контролює своєчасність здачі судових справ до канцелярії суду, готує аналітичну інформацію щодо строків здачі справ до канцелярії суду, подає пропозицій щодо удосконалення вказаної ділянки роботи.
4.21. Організовує підготовку номенклатури справ суду, збирає пропозиції з цього питання в інших підрозділах суду та працівників суду, узгоджує пропозиції щодо кількості справ і розділів номенклатури з керівником апарату. Подає номенклатуру суду на погодження голові суду, та забезпечує подання її на схвалення до архівного відділу Яготинської районної державної адміністрації до 15 грудня відповідного року.
4.22. Готує аналітичні довідки з питань організації діловодства в суді.
4.23. Виконує доручення керівника апарату суду та голови суду щодо організації діловодства у суді.
4.24. Організовує ведення діловодства, що містить інформацію з обмеженим доступом згідно з вимогами відповідної інструкції.
4.25. Проводить узагальнення роботи суду з питань, що стосуються діяльності канцелярії.
4.26. За дорученням керівника апарату суду здійснює контроль за виконанням окремих розділів плану роботи суду.
4.27. Організація та здійснення підготовки статистичних таблиць, довідок, інформацій для використання в діяльності суду, на оперативних нарадах, при проведенні перевірок канцелярій суду, при підготовці статистичної звітності.
4.28. Вживає заходи щодо забезпечення гласності даних судової статистики. Готує відповідні довідки для розміщення на веб-сайті суду.
4.29. Забезпечує зберігання документів, які надійшли до архіву суду.
4.30. Приймає на зберігання від працівників апарату суду судових документів відповідно до вимог відповідних інструктивних та методичних рекомендацій.
4.31. Здійснює контроль за систематизацією, розміщенням та обліком справ, які здані до архіву суду, організовує ведення архівної справи.
4.32. Готує зведені описи справ постійного і тимчасового термінів зберігання, акти для передавання справ на державне зберігання, на вилучення для знищення, а також організовує роботу з експертизи цінності документів.
4.33. Готує необхідні довідки на основі відомостей, які є в матеріалах архівних справ, веде їх облік.
4.34. Організовує підготовку необхідних відомостей та довідок для складання відповідних звітів щодо роботи архіву.
4.35. Контролює додержання правил протипожежної безпеки в приміщенні архіву.
4.36. Здійснює своєчасну та якісну доставку за призначенням судових справ, іншої кореспонденції суду.
4.37. Забезпечує ведення електронного документообігу у суді та наповнення КП «Документообіг загальних судів» у межах своєї компетенції.
4.38. Забезпечує ведення усіх алфавітних покажчиків та журналів первинного обліку справ та матеріалів, передбачених Інструкцією з діловодства.
4.39. Розробляє пропозиції, спрямовані на вдосконалення організації діловодства, ведення архівної справи та документального забезпечення діяльності суду.
4.40. Виконує інші доручення голови суду та керівника апарату суду.
V. Організація роботи канцелярії
5.1. Канцелярію очолює старший секретар суду, призначений на посаду наказом керівника апарату суду. Старший секретар підпорядкований та підзвітний голові суду та безпосередньо – керівнику апарату суду.
5.2. Інші працівники канцелярії призначаються на посади і звільняються з посад наказом керівника апарату суду. Усі працівники канцелярії суду підпорядковані старшому секретарю суду та керівнику апарату суду, секретарі судових засідань – ще і відповідному судді.
5.3. Старший секретар здійснює організаційно-розпорядчі функції щодо основних завдань, які покладені на канцелярію та визначені в цьому Положенні.
5.4. Старший секретар несе дисциплінарну відповідальність за невиконання чи неналежне виконання, покладених на канцелярію суду завдань.
5.5. Свою роботу канцелярія проводить у взаємодії з суддями, керівництвом суду, іншими підрозділами та працівниками апарату суду.
5.6. Посадові обов’язки кожного співробітника канцелярії встановлюються виходячи із завдань, визначених цим Положенням, та затверджуються керівником апарату суду.
5.7. У разі відсутності старшого секретаря або неможливості здійснення ним своїх повноважень його обов'язки виконує секретар суду.
5.8. Старший секретар суду та інші працівники канцелярії свої посадові обов'язки виконують під безпосереднім керівництвом керівника апарату суду.
VI. Права співробітників канцелярії суду
6.1. Співробітники канцелярії мають право:
6.1.1. В межах своєї компетенції вивчати документи, інші матеріали, що стосуються роботи суду та надавати відповідні пропозиції та рекомендації з питань організації діловодства та документообігу.
6.1.2. Вносити пропозиції керівнику апарату суду для обговорення найбільш важливіших питань організації роботи канцелярії на нарадах суду.
6.1.3. Вносити пропозиції керівнику апарату суду щодо
покращення умов, удосконалення форм і методів роботи канцелярії суду, забезпечення належної взаємодії з працівниками апарату суду, а також щодо покращення роботи суду в цілому.
6.1.4. Отримувати від працівників апарату суду необхідну інформацію
для виконання своїх завдань та обов'язків.
6.2. Старший секретар суду також має право:
6.2.1.Вносити пропозиції керівнику апарату суду про переміщення працівників канцелярії, їх заохочення за успішну роботу, а також пропозиції про накладення дисциплінарних стягнень на працівників канцелярії, що порушують трудову дисципліну, неналежно виконують посадові обов’язки.
VII. Відповідальність співробітників канцелярії
7.1. Відповідальність за неналежне та неякісне виконання функцій та завдань, передбачених цим Положенням, несе старший секретар суду.
7.2. На старшого секретаря суду покладається дисциплінарна відповідальність за:
7.2.1. Неналежну організацію діяльності канцелярії по виконанню покладених на неї завдань та функцій.
7.2.2. Неналежну організацію оперативної, якісної підготовки та оформлення документів, ведення діловодства згідно з Інструкцією з діловодства, неналежне ведення електронного документообігу у суді.
7.2.3. Неналежне збереження прийнятих у роботу документів, за розголошення відомостей, що містять конфіденційну чи особисту інформацію, і стали відомі у зв’язку з виконанням посадових обов’язків.
7.2.4. Недотримання ним та підпорядкованими йому співробітниками канцелярії трудової дисципліни, правил внутрішнього службового (трудового) розпорядку, Правил поведінки працівника суду, Правил поведінки державних службовців.
7.2.5. Неналежне поводження з майном суду, за його пошкодження, та недотримання правил пожежної безпеки.
7.3. Відповідальність співробітників канцелярії встановлюється їхніми посадовими інструкціями.